Translate

fredag 8 februari 2013

Vilken dag det blev

Vaknade kl 4 i morse och hade helt vansinnigt ont i magen.

Gick ner och försökte hitta nåt som kunde hjälpa men det gick inte så bra.
La mig och försökte somna om, tillslut gjorde jag det. I kanske 20 minuter sen ringde klockan.

Gick upp, gjorde i ordning barnen och försökte få värken att försvinna men nej.

Hade jätte ont och mådde så sjukt illa. Tittade mig i spegeln, jag var alldeles likblek! Svetten rann och jag var alldeles skakis. Satte mig på golvet framför toan, trodde jag skulle spy vilken sekund som helst.
Visste att jag var själv på jobbet. Tänkte att äh, det går nog över.
Försökte sminka över eländet.
In med barnen i bilen och iväg på dagis.

När jag lämnat dem och åkte därifrån insåg jag hur idiotiskt det var!
Vad höll jag på med!
Skulle jag sitta där och må pyton, med risk att behöva springa och spy när som helst? Smitta kunde jag ju oxå göra!
Nej! Jag åkte hem, ringde jobbet och sen bäddade jag ner mig.

Jag har sovit i stort sett hela dagen.
Helt slut. Noll ork. Noll krafter. Och så sjukt ont!
När jag inte har sovit har jag suttit på golvet framför toan, men inget har kommit upp!
Jätte konstigt.

Vaknade vid 14 och då var värken i magen borta! Bara så där!
Det jag har ätit och druckit har jag fått behålla så jag vet inte vad det här var för konstigt!

Jaja, vi får väl se under helgen vad det blir av det hela.

Hoppas ni alla får en riktigt bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar