Translate

söndag 3 februari 2013

Nu är den slut

Ja, dagen alltså :-)

Måste bara dela med mig av Cilias alla underbara ord och kommentarer...

Vi tittar på tv, det blir reklam, för en halstablett, som tydligen lindrar, hon utbrister-
"Mamma, nästa gång jag blij sjuk i halsen, då vill jag ha lindjing!"

När Lillstrumpa ska öppna paket, ja hon och Casper fick lite paket idag, i förväg idag ;-) , frågar Cilia Emma-
"Fåj jag hjälpa dig slå ut paketet?"
Vi tyckte det var lite knepigt tills vi kommer på att man säger ju att man "slår in" paket, och då har hon klurat ut att motsatsen måste vara att "slå ut" :-D

Dom är väl för goa!
Nu förväntar jag mig att minst en av dom snart kommer in då vi tittade lite på Jurassic Park innan mellot... Var nog inte världens bästa idé kanske ;-)

Angående mellot så vet jag inte vad jag ska säga riktigt... Tror jag behåller sen åsikten för mig själv ;-)
Enligt barnen så gick i alla fall helt rätt låtar vidare ;-)

Kvällen avslutades med två sovande filmtittare, bara jag och Magnus som höll oss vakna, som vanligt ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar