Translate

fredag 22 februari 2013

Off

Ja, jag känner mig off...

Eller snarare bläää...

Jobbat hela dagen, snabbhandlat, hämtat barnen, hem diska, tvätta, plocka, dammsuga...
Ja, ett riktigt glamouröst liv hör ni.
Men plocket gav resultat, i alla fall i hallen "Oj! Haj vi fått en  ny hall???" sa Cilia förvånat ;-)
Ja, nu kan man till och med se att det ligger en matta på golvet! Inte bara kläder!
"Åh! Har vi fått en ny pall?" sa Ciara, nej då, den är inte ny, den har bara varit ÖVERFULL och osynlig innan!

Försöker pigga upp mig genom att köpa en bukett blommor ;-)



Den passade perfekt i min stormlykta ;-)
Skulle haft lite grönt trassel bara, ja ni vet sånt där jox... Ja, jag vet inte vad det heter...

Nu ska jag försöka lära mig den här lite bättre...
Har till och med beställt en bok, då vet ni hur illa det är!
Har väl aldrig haft Mac i hela mitt liv!

Och Magnus tänkte att jag skulle lära mig Photoshop! Hm... känns som ett misslyckande redan innan jag börjat ens ;-)


Annars beskådar jag mest riktigt häftiga skuggor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar