Translate

fredag 8 februari 2013

Tillägg

Lika bra att tillägga här oxå att NEJ, jag är INTE gravid.
Fet ja, men gravid nej nej och åter nej.

Vi har världens bästa preventivmedel, ungar fulla sängen plus p-piller så nej, här blir det inga barn gjorda.

Så nu har jag klargjort det, så nu slipper någon spekulera i det.

Fick däremot ett tips om att det kanske kunde va en vattencysta på äggstocken. Inget farligt men kunde göra jävulskt ont innan den spricker.

Har inte ont nu. Är bara supertrött och ont i huvet. Ska väl ha gått över till i morgon får vi tro.

2 kommentarer:

  1. Saknade dig allt när jag kom in genom de arbetsrelaterade dörrarna, men huvudsaken är att du är rädd om dig och ser till att bli kry igen. Väldigt smart val att återgå till sängläge en gång som denna.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, det var det enda rätta när jag inte visste vad det var heller. Helt däckad var jag hela dagen så ja, det var nog ett bra val.
      Sen känns det alltid olustigt när man vet att det blir krångel på jobbet, men men... Ingen hade tackat mig om jag suttit där och mått dåligt en hel dag heller... Hoppas vi ses nästa fredag istället :-)

      Radera