Translate

torsdag 14 februari 2013

Nöjd

Ja det var en mycket nöjd, numera 8-årig kille, som gick och la sig ikväll!
En massa fina presenter fick han! Tusen tack för dem!
Vi har fikat i massor! Supergott fika! Mamma hade gjort en tårta. Christina hade med sig fikabröd och Gulli kom in med en alla hjärtansdag tårta!
Är ganska glad över att jag inte gillar semlor, då kunde jag ju fika med lite godare samvete idag ;-)

Barnen sover och jag har krupit upp i soffan, efter en dusch. På mig har jag min alla hjärtansdag present. En helt underbar, supermjuk, varm, ROSA fleecemorgonrock!!! Får tacka min älskling så mycket för den ;-)
Vad Magnus fick av mig? En goodiebag med lite smått och gott öl, ölkorv, trisslott och sina favoritchoklader :-)
Tjejerna fick oxå varsin liten alla hjärtans present :-)

Hoppas ni alla haft en riktigt bra dag!

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar