Translate

lördag 23 februari 2013

Ifall

Jag ska inte säga att det är lugnt för då brakar väl helvetet lös förstår jag.

Därför säger jag bara att Ciara inte spytt mer idag.
Sista gången var tidigt i morse, hon har fått behålla allt hon ätit och druckit så ja, ve får full sjå ;-)

För säkerhets skull sover hon och jag nere i natt igen, ifall ifall ifall liksom. Har ingen större lust att springa ner (läs snubbla och ramla) för trappen med en kräkandes Ciara...

Har ni förresten tittat på Mellot?
Det kan i alla fall inte vi låta bli att se ;-) Ciara och Cilia däckade nästan direkt. Casper däremot höll sig vaken.
När några låtar varit frågade jag vem han trodde skulle gå vidare, "Ulrik Munther" svarade han. Men vi har ju inte sett/hört honom än!? "Nej, jag vet det!"
Sylvia "Sög fett" enligt honom iaf ;-)

Köpte hem ananas idag, ska tydligen va bra om man inte vill ha magsjuka, och det vill vi inte ;-)
Ja, och citroner! Casper tiggde och bad om att få köpa citroner i affären! Ja, hellre det då än nåt annat onyttigt ;-)

Gjorde om i lyktan vid spisen oxå, rosa stenar och ett gult ljus (citrusskal/salvia) luktar sååå sjukt gott!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar