Translate

måndag 6 maj 2013

Beställning

Har gjort en beställning av mamma till i morgon.
Hon och Gulli ska till Mora och jag hoppas innerligt och håller tummarna för att min tänkta cykel får plats i hennes bil!!!!

Hoppas, hoppas, hoppas att det går!!!

Vilken fantastisk dag vi har haft!
Strålande sol och supervarmt!
Lite svårt att klä barnen bara, ja och sig själv oxå för den delen, när det är +1 grad när man åker hemifrån och +18 när man kommer hem!

Och nej, jag klagar INTE, jag bara konstaterar ;-)

Passade på att njuta i solen när vi kom hem! I T-shirt!!!
Helt underbart!!!
Fler, många fler sånna här dagar tack!!!

Just nu sitter jag och väntar på att barnen ska somna. Lyssnar på Nalle Puh och skallesaurusar, Pelle Svanslös och Frösö Frasse för tusende gången ;-)

Ha en riktigt fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar