Translate

onsdag 1 maj 2013

Länge sen!

Blev en utedag idag!
Rensat ur ett av förråden!
Blev en hel släpvagn med skräp!
Helt sjukt att det ska va så svårt att göra sig av med skiten direkt!

Kom på att det var evigheter sen jag gjorde GI-Knäcke!

Åkte ner med Ciara gör att hämta ut en vinst, från en tävling jag vunnit :-D, och passade på att handla alla ingredienser.

Förstår inte varför jag inte gjort det på så länge! Det är ju sååå enkelt och går så snabbt! Precis min baknings smak ;-)

Testa!
Kolla under "Recept" här!
Smeten räckte till två plåtar och jag körde på varmluft, gick hur bra som helst!

Eftersom vi inte hann med nåt "mys" igår fick det bli onsdagsmys idag istället, vi slog på Mio min Mio och kröp ner i soffan.
Oj vad den var spännande och bra, och lite läskig ;-)
"Den får sitta i så kan vi se den i morgon igen" sa Casper ;-) ett väldigt bra betyg!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar