Translate

söndag 5 maj 2013

Slut för den här gången

Ja nu var vårens barnloppis avklarad!

Jösses vad folk!
Kö utanför innan vi öppnade sen kö inne från 10-13!
Kl 15 hade alla köpare lämnat och vi kunde börja räkna kassa, dela upp säljarnas förtjänster, sortera kläder, fixa och dona, och till slut (efter att alla säljare hämtat sina saker och vi packat ner allt som skulle skänkas) plocka ihop alla bord och sopa!

Åkte hemifrån strax före 9 och kom hem strax innan 20 så ja, det blev verkligen en heldag!
När klockan var runt 19 kom jag på att jag inte hade hunnit gå på toa på hela dagen!

Men ja, nu är vi klara för den här gången i alla fall och jag (vi) vill tacka alla säljare, köpare och medhjälpare så hemskt mycket!!!
Utan er ingen loppis så TACK!!!

Nu blir det en dusch och så kanske jag hinner med soffan en sväng innan sängen ;-)

Och förresten, det blir en cykel för mig :-D

1 kommentar:

  1. Tack själv! Vilket arbete ni gör :)
    Vad kul med cykeln :) Vi säljer alltid på fors byloppis och då går pengarna vi får in till barnens semester. Det är jättekul :)
    Ha det så bra! Kram Catarina

    SvaraRadera