Translate

torsdag 30 maj 2013

Jag bet ihop!

För att inte mina barn skulle bli ihjälskrämda eller skämmas ihjäl så fick jag VERKLIGEN bita ihop i kväll!!!

Sommarfest på tjejernas dagis!
8 individuella uppträdanden och ett gemensamt med alla barnen!

Alltså HEEELT sjukt vad bra dom är!!!

Första, så klart ;-), uppträdandet var både Ciara och Cilia med i...
Stiftelsen- Vart jag än går!
Nu blev den helt plötsligt ÄNNU bättre!
Dom hade gjort egna rörelser och sjöng med och var SÅÅÅÅ underbara!!!!!

Om jag grät?
Gissa ;-)
Men under kontroll! Flera tårar rann ner för mina kinder, men det gick inte att hålla tillbaka! Det var SÅ fint!!! Jag är så stolt!

Alltså jag e så imponerad!
Det var minst 80 personer som publik!

Tänk dig!

Och att Ciara gick upp igen! Efter första uppträdandet, fastän hon sett alla som var där! Plus att hon faktiskt gjorde rörelserna!

Ja, alltså det är stort, för henne! För mig!

Hon har växt så otroligt mycket!
Ja, Cilia oxå så klart! Att hon vågade! Men hon är väl en liten teaterapa ;-)

Fröknarna fick ett äppelträd som dom ska få plantera på gården, hoppas dom får massa smaskiga äpplen :-D

Nej... Nu MÅSTE jag bädda ner mig!

Tusen Tack för idag!!!

1 kommentar:

  1. Åh jag blir tårögd bara jag tänker på dem
    Tusen tack för äppelträdet

    SvaraRadera