Translate

söndag 12 maj 2013

Tack!

Hemma igen efter helt underbara dagar på Tynningö!!!
Tusen Tack Micke och Jenny för att vi fick bo hos er dessa dagar!
Det har verkligen varit SUPER!

På hemvägen gjorde vi ett spontanstop på Murkelvägen hos Familjen Vainio- Cassberg!
Så himla roligt att träffa dom igen, om än bara en kort stund.
Vi hade turen att få både lunch och kaffe!
Tusen tack för det!

Men som sagt, nu är vi hemma igen.
Vi möttes av en jätte glad Mario, en kelsjuk Chili och en pratglad Filippa :-D
Tusen tack till mamma som sett efter dom när vi varit borta!

Nästa gång vi ska ut på bilfärd ska i alla fall jag packa ner öronproppar, det är då ett som är säkert!!!
Jösses säger jag!
Har man inget att säga så måste man ju i alla fall låta på nått sätt! Typ sitta och pluppa med munnen eller så kan man träna på att säga bokstaven "R" som en viss Pjinsessan Jos...

Tände min fina lykta i hallen när vi kom hem... Har ju saknat mina ljus och lyktor ;-)

Nu hoppas jag bara att vi får lite av sommarvärmen hit upp oxå! 4 grader nu...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar