Translate

onsdag 8 maj 2013

Inte alls likt mig...

Hann med en cykeltur med barnen idag :-D
Satte på mig hjälmen och gick ut... "Men BRA mamma! Vad bra att du har hjälm på dig!!!"
Ja, ska man inte föregå med gott exempel ;-)

Annars så har kvällen bestått av grillat, Magnus stod som vanligt för grillningen, ja för att han är kung på det!!! Sååå gott!!! Kyckling och potatisgratäng!
Igår gjorde han Caecarsallad!!! Löövli!!!

 Just nu väntar jag på att tvätten ska bli kvar... 
Sååå otroligt likt mig! Varför slog jag inte igång maskinen tidigare???
Saken är den att jag måste ha det torrt till i morgon!
Då åker vi nämligen söderöver!
Namngivningskalas står på schemat på lördag och jag passade på att ta en semesterdag på fredag så att vi kunde åka redan i morgon!
Det ska bli SÅ otroligt skönt att komma bort en stund!
Ja, vi åker så klart hela familjen men bara det att se nåt annat några dagar!

Nähä... Ska väl se hur långt det kan va kvar på den där tvätten...

En lycklig krulltott kom in från en regndusch ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar