Translate

fredag 3 maj 2013

Klar!!!

Äntligen är jag klar!
Inte alls likt mig att sitta med sånt här kvällen innan!
Har märkt kläder till förbannelse!
När jag trodde jag var klar hittade jag en hel kartong till med kläder som jag ganska nyss rensat ur barnens lådor!

Men NU! NU är jag klar!!!

Fick lite hjälp av Casper oxå :-)
Perfekt!

Han skulle egentligen sova hos farmor idag. Hon skulle hämta honom efter skolan och han skulle få va där till i morgon, det slutade med att tjejerna sover där och Casper fick ha mamma och pappa helt för sig själv hela kvällen ;-)
I morgon är det Caspers tur att åka till farmor.

Sa till Casper att om vi säljer lite kläder och får in lite pengar istället så tänkte jag att jag skulle köpa mig en cykel! Till mig! Så att vi kan cykla tillsammans :-D
Det tyckte han var en fantastisk idé så det satsar vi på :-D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar