Translate

måndag 27 maj 2013

GAAAH!!!

Så himla typiskt mig!

"Halv-vaknar" till klockan och känner att "Vad skönt! Jag är inte såååå trött"...
Panik-vaknar!!!! 10 minuter EFTER att vi egentligen ska åka hemifrån!
SÅ pigg var jag liksom! Somnade mitt i tanken!!!

Skyndar mig att väcka barnen, dom klär på sig utan problem, behöver inte tjata... skönt...
Slänger ner sminket i väskan... in i bilen... iväg!

Hinner i tid till jobbet och allt är frid och fröjd!

Efter lunch när jag tittar mig i spegeln inser jag att jag fortfarande inte fått på mig sminket!
Stor idé nu liksom, slutar ju snart!
Jaja... eftersom inte ens jag brydde mig så gjorde nog ingen annan det heller ;-)

Eftersom det inte finns så jättestort klädutbud här så klickade jag idag hem lite smått och gott...

Nu är jag snart redo för sommaren :-D

Tog föresten en cykeltur idag, medans Magnus la barnen. Ingen lång, men den bästa träningen är ju den som BLIR AV!!!

Nu ska jag strax bädda ner mig, i morgon är en riktig mötesdag!

Blir bra det här!

1 kommentar: