Translate

onsdag 15 maj 2013

Otroligt!

Har haft en superbra  och givande dag i Smedjebacken idag!
Jätte roligt att träffa (så gott som) alla växeltelefonister i hela Dalarna :-D

Dagen hade ett jätte bra upplägg och vi fick äran att lyssna på en föreläsning med Catrin Fock.
Du hör henne i stort sett varje dag på tv och radio. Hon lånar bla ut rösten till Hyundai-reklamen och en massa andra reklamer.
Hon föreläste om Service och värdskap.
Hur viktig rösten är! Och kroppsspråk! Och ja... Jag kan fortsätta hur länge som helst!
Vilken helt fantastisk människa! Hoppas aldrig hon slutar göra det hon gör!!!
Har ni möjlighet så GÅ OCH LYSSNA PÅ HENNE!!! Det gav så otroligt mycket energi!

När vi kom upp från ett grupparbete satt det två stycken utanför och väntade på att få gå in i ett annat rum.
Killen såg väldigt bekant och jag tittade igen... MÄ! Det var ju min kusin, Urban! (som jag inte sett på flera flera år!!!)
"MÄ!" Säger vi typ i kör, "vad gör du här?"
Det visade sig att han och hans sambo, Carina, hade smugit iväg och skulle GIFTA sig borgerligt! "Inte ens morsan vet nåt! Så du får inte säga nåt till nån!"
Hahaha! Helt otroligt! Och där kommer jag som gubben i lådan liksom!

Efter en stund kommer dom ut sprudlande glada!
"Nu är det klart så nu är det lugnt!"

Haha! HELT otroligt!

Kan ju tillägga att det var första gången någonsin som jag var i Smedjebacken.
Och det var första gången någonsin som Dom var där på kommunhuset!
Och så lyckas vi vara där samma tid och på samma plats just precis då!

:-D

Önskar er all lycka!!!

1 kommentar: