Translate

fredag 31 maj 2013

En riktigt bra dag!

Dagen började med att Magnus skrämde halvt ihjäl mig!
Klockan halv tre i natt vaknade han och hostade och fick ingen luft! 
Helt galet! Jag flög upp och han lika så, så klart!
Det gick, som tur var, över och eftersom han tänkte åka och fota soluppgången så tyckte han inte att det var nån idé att lägga sig igen.
Han åkte och jag somnade om.

Vaknade av att jag fick kaffe på säng!!!
Ja! Bara sådär! Vilken start på dagen :-D 

Mycket att stå i på jobbet men en bra dag :-) Det första jag såg var ett mail som gjorde mig jätte, jätte glad!!!
Mycket värmande ord! Tack för dom!!!

Magnus hämtade barnen tidigare och när jag slutat åkte jag raka spåret hem och hämtade tjejerna, ja för Casper ville då inte följa. Han skulle va hemma med pappa ;-)

Vi begav oss till Arvselen på boksläpp!
En saga berättades för barnen och så fick dom hämta var sin guldklimp i bäcken som trollet i boken tappat!
Ni kan ju gissa om det var spännande :-D

Korkade jag glömde dock att ta ut pengar så nu måste vi göra en tur till nån dag ;-) ( så synd ;-) ).


Tackar för en jätte bra och fin dag. En sån där som man stoppar långt in i hjärtat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar