Translate

fredag 11 maj 2012

Det var ju inte riktigt meningen

Vår superbraiga tekniker har installerat och grejjat hos oss hela dagen!!! Tusen tack för det!!!
Förberedelser inför nya växeln, så nu är allt klart och vi inväntar driftstarten :-D

Just nu kör vi inte dubbelkommando utan trippelkommando ;-)
Roligt med nya "maskiner" :-D Lite nytt att vänja sig vid bara... två skärmar men en dator och ett tangentbord ;-)
Bra att vi vår testa och träna lite nu innan vi kör "på riktigt" ;-)

Skärmen längst till vänster är växeln idag, den kommer att plockas bort när vi kör igång med den nya.

Vad jag inte visste var att jag hade lyckats matcha mitt nagellack med vårt nya tangentbord ofantligt bra ;-)
Ska det va så ska det va, eller hur ;-)

Bra dag med massa fredagsmys, Tingeling och SkipBo :-D

Nu har jag tagit plats i soffan... Magnus lägger Cilia som inte vill somna...
Han stannade hemma och myste idag, skulle varit ut på skojsigheter ;-)

I morgon åker jag på skojsigheter, till Orsa! Ska bli jätte roligt!
Men först, i morgon förmiddag, satsar vi på sagostund på biblioteket :-) I alla fall jag och tjejerna... Det dög nog inte för Casper,,, men vad trodde jag när han vill va med pappa och fota hos Daniel ;-)

Kram Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar