Translate

måndag 21 maj 2012

Dansa min docka...

Eller rättare sagt; "Dansa min mamma" kanske man ska skriva...

När vi satt ute och lagade mat idag kom det en hel svärm med odjur!!!
Ja, jag kallas ALLA kryp för odjur, för det är vad dom är.

I alla fall, GISSA vart ett av dessa odjur landade...!?!?
JA just det, innan för mitt linne naturligtvis!!!
Om jag satt stilla...? NEEJ!!!
Om Casper asgarvade...? JA, OM han gjorde!
"Mamma det såg SÅÅÅ roligt ut när du fick den där saken innan för linnet!" Jo, tack för den! Slängde slev och allt jag höll i!
FY för dessa odjur!!!

Annars, en helt underbart fin dag!

Sitter just nu och förbereder inför morgondagen.
Utbildning i Falun.
Ja, både i morgon och på torsdag...
Lite synd att dom inte lägger sånt här två dagar på raken istället. Jag menar SÅ roligt är det inte att åka hemifrån halv sex på morgonen och komma hem sju på kvällen... Men det är klart, har man ingen resväg så varför bry sig om det?

Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar