Translate

tisdag 15 maj 2012

Sällskap?

Vi funderar på sällskap... till missen som jag idag hittade under en keps i gungstolen ;-)

Vi har nog gett upp hoppet om att hennes syster, Cattis, ska komma tillbaka :-( Men vi pratar om henne ofta, att hon nog e ute på egna äventyr... Cilia tror att hon gått vilse i skogen ;-)

Ja, vem vet...

I alla fall så har vi funderat på sällskap till henne... undra hur det skulle funka? Om det är bättre om dom e två? Nu har hon ju kanske, i och för sig, vant sig vid att va själv... men nja... jag tror det kan va bra... Vad tror ni? Har ni nån erfarenhet, en eller två kissemissar?
Ja, den som lever får se :-)

Annars då?
Ja, det blev en sen kväll för barnen.
Ciara lyckades somna när jag höll på med maten... *suck*... Inte bra... Trött gumma...

Men dom gick på promenad till "Ekberget" med mormor nu ikväll. Bra, då fick dom föra av med lite extra energi ;-)
"Ja, mormor hon har SÅ bra ben!" säger Ciara ;-) Ja, vilken tur :-D
När dom kom hem hade dom plockat blommor, som ska skickas på posten i morgon med mycket viktiga teckningar...


Djupt koncentrerade gofisar ;-)
Vi får väl se hur bra blommorna mår när dom anländer ;-)

Den största frågan vid pysslingen var "Men hur kommer brevet rätt?" Inte så lätt att förstå allt ;-)

Nu har jag tänt massor med ljus och myst ner mig i soffan... Luktar "förbjuden frukt" här hemma ;-)

I morgon kväll kommer det hem någon som vi längtar SÅÅÅ mycket efter!!! Men det har jag inte vågat säga till barnen... Hon ska förövrigt till Kapstaden på praktik i höst! SÅ häftigt!!!

Kram och Gnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar