Translate

onsdag 23 maj 2012

Underbara vår värme!!!

Ja nu har vi väl längtat nog länge efter den här värmen, för nu är den äntligen hääär!!!

Så underbart!!!

Hade stora planer för eftermiddagen/ kvällen... Skulle röja och städa på altanen och fixa till där hade jag tänkt...
Som vanligt blev det inte riktigt så ;-)

Möttes av en SUPERSTOLT Casper när jag kom hem...
Med nya, SUPERSNYGGA skor!!!
Neongröna skor med ceriserosa snören!!!
Grejen var den att det var vita snören på när han köpte dom, men han såg de uuuursnygga rosa snörena i affären så Magnus köpte dom till honom :-D
Är så glad att han vågar välja det HAN vill ha och gillar!!!

Nu har vi så klart två VÄLDIGT avundsjuka systrar här hemma... så Magnus har lovat dom att dom oxå ska få nya skor ;-)

Vi skulle äta ute på altanen... det slutade med att vi fick RUSA in... En riktig störtskur kom det!

Sen blev det strömavbrott...
Magnus och Casper skulle åka till crossbanan på KM, så istället för att sitta hemma utan ström följde jag och tjejerna med!
Det blev en supermysig kväll med jätte fint väder!

Bus som vanligt ;-)

Cilia och Ciara tittar på "spjutet". Det var så dammigt så dom vattnade banan.

Givande diskussioner :-)

 Dags för start...

På första parkett!

Cilia plockade blommor till mig. Ja, BLOMMOR, inte stjälkar och blad och sånt trams, utan BLOMMOR ;-)!

Nu sover gofisarna gott och jag ska snart göra det samma.
Falun i morgon igen= upp TIDIGT= inte min melodi...
Men... det är tur det inte är hela tiden ;-)

Dessutom håller jag på att tappa rösten... skönt för barnen och Magnus i alla fall ;-)
Jag har förvarnat Vivi att det blir hon som får stå för babblet i bilen i morgon ;-)

Kram och Gnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar