Translate

torsdag 17 maj 2012

Typiskt

När jag väl är ledig och får sova vad händer då?
Jo, då måste magen spöka... igen... det var ju jätte länge sen! Men i natt! Hade så ont att jag inte kunde ligga ner.
Blev tvungen att kliva upp. Gick runt här på nedervåningen, provade allt möjligt som skulle va bra, men icke...
Provade gå på toa, men höll på att somna för jag var så trött... tror klockan var närmare fyra när jag till slut somnade.

Annars har dagen varit jätte bra!

Vi har myst och lekt med Emma hela dagen så klart ;-)
Mormor och morfar bjöd på grillat i eftermiddag.
Kyckling, potatisgratäng, grillade champinjoner, grillade räkor, sallad och guacamole! SÅÅ himla gott! Till efterrätt blev det min cheesecake ;-)
Sen kom Victor med dessert nr 2! Han hade bakat tårta! Jo, på riktigt! Säger han i alla fall, vet inte riktigt om jag tror på honom ;-) hur som helst var den grymt god!

Nu sitter vi i soffan och tittar på hockey, jag, Magnus och Victor.
Casper och Ciara är inne hos Emma och tittar på Trollkarlen från Oz och Cilia sover.
Lyckades hålla henne vaken till klockan sex, hon hade ju så klart inte tid att sova nån middag idag ;-)

Tackar för idag!

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Vad är det med magen?

    Snygg du gjort din blogg förresten :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :-D!
      Ja, angående min mage så har jag inte kollat upp det...
      Har vänner som varit på sjukstugan här hemma och kollat upp sina magar och inte blivit bemötta så bra, så jag har inte brytt mig om det...
      Tror att det är nåt magkatarr-aktigt, eller nåt sånt. Min mage har aldrig reagerat på stress eller dylikt förut, men tillslut kanske "den får nog" ;-)

      Radera