Translate

måndag 28 maj 2012

Sen kväll med övertrötta barn...

Lämnade barnen sju på dagis och fritids i morse, kvart i åtta hämtade jag barnen hos farmor.

Hon hämtade barnen på dagis och fritids.
Tack och lov att hon finns och kan hjälpa till när det kör ihop sig!!!

En lång dag med övertrötta barn! En lång dag med övertrött mamma... ingen bra kombination...
Casper hostade/grät sig till sömns... Ont i halsen... Ont i huvet...
Han fick hostmedicin och alvedon... gubben... inte lätt...
"Typiskt" att dom alltid ska bli sjuka när jag inte har möjlighet att va hemma från jobbet.
Själv hela dagen i morgon, min kollegas tur att åka till Falun...
Tur att Magnus jobbar kväll och "bara" behöver komma "lite sent"...

Känner mig tom... eller huvet är fullt... kanske det som är felet...

Onsdag hjälper mamma till med barnen.
Kvällsjobb... uppstart... kan ta ett par timmar... kan ta flera timmar...
Men SEN så hoppas jag att det ska va "som vanligt" igen.
Inga fler Faluresor... inga fler sena jobbkvällar...

Det märks på barnen att det inte är "som vanligt"...

Men snart...

Sängen ropar HÖGT!!!

Just ja... matsäck... Ciara ska ha matsäck i morgon...
Sängen får vänta en stund då...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar