Translate

söndag 13 maj 2012

Statistik

En OTROLIGT rolig funktion här på blogspot är statistiken!

Jag har läsare i Tyskland, Norge, USA, England och Sverige! Hur sjukt är inte det?
Otroligt rolig "läsning" är den där statistiken i alla fall!
Man ser hur folk hittat hit, vad dom sökt på, om dom hittat hit från en länk och vart den finns!

För ett tag sen fick jag en fråga från en läsare som sökt på "Kolbotten" om hon fick låna en bild som jag tagit på just kolbotten, till en broschyr hon höll på att ta fram.
Självklart fick hon det! Hon hade haft jätte svårt att hitta bilder på kolbotten och blev så glad när hon hittade min bild ;-)
Alltid lika roligt att kunna hjälpa till!

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Jag har märkt att det finns många som googlar på "hästporr", och då hamnar de på min blogg...

    Och eftersom jag skrev det ordet här så kanske de kommer att hamna på din blogg med!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahahaha!!! Ja, tack för den liksom ;-) hahaha!

      Radera