Translate

måndag 21 maj 2012

Förresten...

Vi TOK-försov oss i morse!
Vaknade av att Magnus puttade och puttade på mig "Du måste gå upp!"
Va!? Vad händer!
"Klockan e tjugo över sju!"
Men VA!! Skojar du med mig!?!?

Men nej då... han skojade inte...
Slet upp barnen, som oxå sov som stockar!
Rusade ner, Casper gjorde sig en macka eftersom han inte skulle hinna äta på fritids... Slängde ner sminket i handväskan och drog...

Ja, men tack för den rivstarten på dagen...

När jag sen kom på jobbet så visade det sig att växeln inte fungerade... "Ingen kontakt med severn"... Ja, men vad roligt... Vid halv elva fick vi reda på att det var ett fel i Kalmar! Lite såbar man är då i dagens samhälle... Felet skulle va avhjälp kl 13.
Ringde efter lunch och kollade läget, ja, dom hade hittat felet, men väntade på delar... beräknat klart kl.16!

Som TUR var fungerade Vansbros växel, så dom fick ta våra samtal hela dagen. TUSEN TACK för sin hjälp "U", förstår att det blev en kaotisk dag för dig, men vi är innerligt tacksamma!!!

Kram och Gnatt!

2 kommentarer:

  1. Och jag försov mej idag... Hade jag inte hört Leo som kommit upp för att kissa hade vi aldrig hunnit. Det är verkligen ingen höjdare att kisa på klockan och se att det står 07.02... Pust!!! Men vi hann! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh så DRYGT!!! Hela dagen blir ju kaiko! Skönt att ni hann i alla fall ;-)

      Radera