Translate

lördag 26 maj 2012

Trist och fult

Hm... Ja idag skulle vi äntligen, eller snarare för att jag inte orkar höra på tjatet längre, gå till åkstenen.
Den stora stenen i skogen, trollskogen, där trollen åkt kana så att stenen blivit som en stor rutchkana.
Oskar var här och lekte så jag, Casper Oskar och Ciara tog en promenad.
När vi kom fram blev jag så ledsen. Dom har röjt ner all härlig mysig skog så nu stod stenen på ett kalhygge typ.







Fy så trist.
Jätte fult var det :-( tror inte jag vill gå dit nåt mer alls faktiskt.
Blev bara deprimerad.
Men barnen hade i alla fall roligt ;-) Och det var väl huvudsaken.
Ni får ursäkta Ciaras min, men hon har just kommit på att hon ska ta sig ner oxå...



Annars har det varit en jätte mysig dag med altanfix och grillning.
Just nu håller jag på att lägga tjejerna. Casper ska få va uppe och titta på mellot, eller ja, så länge han orkar då ;-)



Ha en riktigt bra kväll!
Kram

Tilläggskommentar!
Han orkade se ALLA bidrag, men det var kämpigt ;-) Nu sover han dock så gott så...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar