Translate

torsdag 31 maj 2012

När allt och alla är emot en

I morse vaknade jag, tittade på klockan och flög upp i ren panik!
07.20!!!

Är så trött på morgnarna att jag inte ens hör klockan!

Ska lämna barnen 07.00, börjar jobba 07.30!!!!
Fort som f*n gick det här hemma!

Höll på att glömma bort att sätta på mig shortsen utan på leggingsen! Då är det illa...

Barnen ville inte alls som jag ville...

Sätter oss i bilen, just ja, Mario!

Kommer ut på vägen och hamnar bakom en sån där j*vla "EU-bil" alltså en sån där skokartong som går i 30 eller 50 eller vad det är! Hur som helst var det HELT fel tidpunkt att hamna bakom en sån!!!

Vägarbeten... får vänta...

På väg ner hamnar jag bakom gamla konstiga lastbilar som åkte i 60!!!

Alltså SHIT! Inte konstigt att man har ont i magen!!!

På väg från bilen in till jobbet kommer jag på mig själv med att stanna upp och titta om jag verkligen satte på mig shortsen!

Dagen däremot har flutit på bra! Småfix som måste grejjas med, men inga konstigheter

Men alltså... Nja... vet väl inte jag... den här dagen går till historien rejält på minussidan...
Nu är det ju inte så att man planerar att försova sig.
Så himla roligt är det inte att panikslagen och gråtfärdig springa runt som en yr höna!

Nej, nu suddar vi ut den här dagen, sen tar vi nya tag i morgon.
Utbildningar för "de våra" står på schemat, tre stycken! Kommer bli så bra!

Gnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar