Translate

onsdag 16 maj 2012

Är det en katt?

Man skulle kunna tro att det är en katt... Vad det egentligen är, är resterna av en rakad katt... ;-)
Vi har äntligen lyckats få bort allt!

 Men nu har hon sprungit och gömt sig... i barnens rum tror jag... Tyckte jag hörde henne när jag la tjejerna ;-). Vi är inte så populära nu med andra ord...

Casper sover hos mormor och morfar, och vad han inte vet är att när han vaknar i  morgon bitti så är även Lillstrumpa där :-D!!!
Det va han själv som frågade om han fick ringa mormor ;-) Han har kommit på det där nu. Att sova över. Inte varit så noga förut. Men det går väl i perioder.

Sent ikväll såg det ut så här i tvrummet...
Saker ÖVERALLT! (För ovanlighetens skull menar jag ;-) *!!ironisk som f_n!!* )
Tjejerna hade SÅ roligt. Dom lekte så bra att jag hade inte hjärta att avbryta för läggdags. Och eftersom vi är lediga i morgon så fick dom glatt leka vidare :-D

Att bero på lediga. Jag blev visst långledig :-D
Min bästa Vivi frågade om jag inte ville va ledig på fredag! Vi har halvdag. Efter inte allt för mycket betänketid sa jag så klart ja ;-) Så nu är vi LÅNGlediga :-D. Att dessutom Lillstrumpa är hemma gör ju inte saken sämre ;-)

Hade hoppats på lite finare väder NÅN dag. I så fall åker vi till Myckelberget och sover där en natt! MYYS!!! Eller finare och finare, nöjer mig bra med uppehåll... så man kan va ute... i trollskogen... och gå på upptäcksfärd ;-)

Kram och Gnatt på er!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar