Translate

måndag 11 juni 2012

1:a dagen!

Magnus och Cilia har varit på första inskolningsdagen idag!
Det gick så klart hur bra som helst :-D

Foto av Magnus
En koncentrerad tjej ;-)

Hon fick ett eget fack, bredvid Ciara :-)
Tvivlar inte på att hon kommer stormtrivas :-D

I morgon beger jag mig i två dagar.

Tillbaka på onsdag kväll :-)
Magnus "hotar" med att hyra in en container och storröjja i huset ;-)
Hm... vet inte om jag egentligen törs åka ;-) Jo då... det gör jag nog... kanske ;-)
Annars brukar han rensa ut och jag går igenom det han har rensat bort och plockar tillbaka det jag tycker ska va kvar ;-) Hahaha, jag vet, helt sjukt... Ja, Jag är en samlare!

Nähä, packa väskan då kanske!

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Haha, är nog mer en Magnustyp. Har under åren hunnit med att slänga det mesta från headset, högtalare till räkningar. Varje gång med samma resultat. Mamma, har du sett... Svar: Näää!? Respons en stund senare: Maaaammaaaaaaa!!!! Vad ser det här ut som? Sopor eller? Det är ett...
    Utom vid räkningskastning, då råkade någons telefon bli avstängd.. vad som sas då är inte lämpligt att skriva ut här ;)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha! Hm... ja, så kan det gå ;-) Hm... nej, det är lite jobbigt att va en samlare faktiskt... att inte kunna släppa taget som saker... ;-) Kram

      Radera