Translate

lördag 30 juni 2012

FiF (Familjen i Fors)

Vilken härlig dag det blev!

Familjen i Fors anordnade en familjedag vid Perjostjärn.
Supermysigt!!! Lotteri, grillad korv, fika, kaffe, saft, skattjakt! Ja, jätte härligt var det!
Lite sol och lite regn, men jag hade tvingat på stövlar och regnjackor så det gick fint, lite vatten har ingen dött av ;-)
Hoppas verkligen på fler sånna tillställningar! Dom har träffats på fredagförmiddagar hela våren, men eftersom jag jobbar så har vi inte kunnat vara med. Men idag så kunde vi :-D

När det sen såg ut så här i vattnet så hade ju inte barnen tråkigt en sekund ;-)
Grodyngel! Hur många som helst! Hela strandkanten var full!
Dom stackarna fick en tuff start i livet idag ;-)

Blev en kvällspromenix med bästa  Helene oxå :-D Så mycket roligare det är att gå med sällskap :-D

I morgon tror jag vi tar en tur till Arvselen på Brödfestival!
Vi kan ju lika gärna vara där och titta på djuren som att gå här hemma och tjata på varandra menar jag ;-)

Har förresten eldat igång mitt stora 3-veks myggljus idag, så nu får det gärna bli varmt så vi kan sitta ute på kvällarna och skrämma bort myggen med det :-)

Kram och gnatt på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar