Translate

måndag 4 juni 2012

ImseVimseMamma

Ja, som sagt så heter jag ju inte så utan anledning...
Idag vaknade jag åter igen i panik! Kl var sju!
Sju ska barnen lämnas...
Vi slängde på oss kläderna och stormade iväg...
Så snabbt att jag TOTALT missade att Ciara skulle ha matsäck med sig!
Som tur var kunde hennes underbara "fröknar" (ja ursäkta men jag kallar er fröknar, tycker det är ett fint ord) hjälpa till och fixa en matsäck till henne. Tusen tack för det!!!

Sen ner på jobbet och upp till norra kommundelen, där jag upptäckte att jag glömt mitt kort hemma *suck* vad trött jag blir på mig själv!!! Tur man har snälla kollegor som hjälper en Imsig-Vimsig-mamma i nöd...

I morgon är det avslutning på Ciaras dagis "Åh, du kommer bara att gråta mamma!" Dom lär sig snabbt dom små liven ;-) Magnus tyckte jag skulle få agera fotograf så jag hade nåt annat att tänka på ;-) Så får det nog bli ;-)

Nu sover snart barnen och jag med känns det som ;-)
Magnus har redan sovit ett par timmar ;-)

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Hoppas det går bra på avslutningen, och du får gråta <3 Kraamis

    SvaraRadera
  2. Tack Marie! Och ja då... några tårar av stolthet kom det allt ;-) Kram

    SvaraRadera