Translate

söndag 17 juni 2012

Att skriva sitt namn

Undra hur gammal jag var när jag kunde skriva mitt namn!?

När vi och grattade gammelfarmor på hennes 90-års dag lyckades vi få tjejerna att sitta still i alla fall typ 5 minuter...
Cilia ritade en massa gubbar och sen rätt som det var...

Helt sjukt! Hon är ju bara 3 år!
Men det är klart, hon har ju läromästare... både på gott och ont ;-)

Idag tvingade jag mig själv att ta tag i klädkaoset!
Av RENA kläder! Åh vad jag INTE alls gillar att ta reda på all denna rena tvätt!
Men... till slut så har man liksom inget val...

Vi plockade ihop på gården och flyttade studsmattan oxå, Magnus klippte gräset och mellan skurarna ikväll passade vi på att spela lite fotboll :-)
 Casper på väg att skjuta ner oss långt där borta ;-)

En bra söndag, om man bortser från läggningen som var mer eller mindre kaosartad...
Jaja... den glömmer vi snabbt... Så! Borta!

Filippa ville inte komma in ikväll, hon sitter i en tall bakom huset... får se om hon kommer, annars får hon sova ute.
Hon har en bra förklädnad i alla fall ;-)

I morgon ska jag mest se till att lämna alla på rätt ställe... Men jag lär ju få höra det ganska snabbt antar jag om jag går åt fel håll på parkeringen ;-)

Kram på er alla fina


2 kommentarer:

  1. Åhå så ren och fin gräsmatta! :P Men herre! Att hon redan kan skriva sitt namn! Duktig tjej :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är den ;-) Jag är lika chockad som du ;-) Ja, hon e jätte duktig! Puss & Kram

      Radera