Translate

onsdag 13 juni 2012

Vilken känsla...

... att kliva in hemma och...
Kaoset som fanns när jag lämnade i går morse var som bortblåst!

Det var så städat och fint!
Ihopplockat och undanröjt, dammsuget och torkat!
Jo! Jag lovar! Det är sant!

Jag går fortfarande runt och njuter!

Fantastiskt!

Jag måste helt enkelt börja åka hemifrån oftare ;-)

Men jag är lite lika...
Det är när jag e själv som jag får dom stora rycken...
OM jag får ett ryck vill säga ;-)

Annars då...

Har besökt ett otroligt intressant ställe idag, som fortfarande är under uppbyggnad, ännu inte öppnat... superspännande...


Hit MÅSTE vi åka när dom öppnar!!!!!
Så mycket roligt!!!

Tänkte visa ett av mina fynd oxå ;-) Så fina! Älskar dom redan!!! Och supersköna! Som tofflor! 199:- som hittat ;-)

Det är ganska otroligt hur mycket man faktiskt hinner shoppa på en timme!
Och hur otroligt svettig man blir av att SPRINGA, ja springa, runt i affärer!
Där fick vi dagens träning oxå ;-)

Idag säger vi GRATTIS!!! Till Kusin Texas som fyller 7 år oxå :-D !!!!!
Jag har SÅ otroligt lite kort på honom!
Han och Casper tycks alltid kunna slinka undan från kameran!

Vi ringde och sjöng ikväll i alla fall, så fint så ;-)

I morgon ska jag med Ciara till tandläkaren.
Tänk att våra barn tycker det är så roligt att gå till tandläkaren!
Men det är ju väldigt skönt i och för sig ;-)

Kram och Gnatt på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar