Translate

onsdag 6 juni 2012

Skrot

Förstår inte hur vi bär oss åt!
Huset börjar se ut som ett riktigt rotbo, IGEN!

Saker överallt!

Dammsög igår OCH idag och det syns inte ens!!!

Nej, tänk om man kunde få lite ork och energi att ta tag i allt och bara RENSA!!!
Fram med stora sopsäcken liksom!!!

Hm... får nog gräva djupt efter den där energin känns det som, men nånstans ska jag väl hitta den!!!

VILL ju ha städat och fint, men det går inte, jo jag vet, klart det GÅR men jag vill göra annat än städa hela tiden! Jag spenderar hellre tiden med barnen, vi spelar kort, ritar, spelar spel, är ute...
Man borde väl inte ha dåligt samvete för att man VILL vara med barnen, eller är jag ute och cyklar?

Just nu är jag i alla fall livrädd att nån ska komma och hälsa på ;-)

Jag känner mig i alla fall nöjd över dagen, hemkommen för en stund sen från en lyckad visning, förutom att min vimsighet även yttrade sig där ;-)
Tack "C" för att jag fick komma!!!

Nu tackar jag för idag!

Kram och Gnatt på er!


2 kommentarer:

  1. Skrot, saker, ting, damm, prylar och allehanda underligheter har en förmåga att vandra in i ens hem vare sig de är bjudna eller inte. Sen gör de sig hemmastadda och vägrar att vandra ut för egen maskin. Det där med au pair är nog inte så dumt ändå ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Nej, verkligen inte!!! Hm... tål att funderas på ;-) Nej, min egen skit ska väl ingen annan behöva ta reda på... Får väl skylla mig själv ;-) Kram

      Radera