Translate

fredag 8 juni 2012

En RIKTIG räddare i nöden

Sista dagen...

Cilias SISTA dag på Solstrålen...

På måndag börjar hon inskolning på Regnbågen...

Då är man stor, i alla fall efter hennes mått mätt ;-)

Hade förträngt tanken att det skulle bli sista lämningen där i morse.

Sista gången jag vinkade till henne genom det lilla fönstret i mysrummet när jag gick...

Sista gången...

När jag lämnat och satte mig i bilen bröt jag ihop totalt!
Kunde inte ens åka ner på jobbet.
Fick lov att åka hem en stund och samla mig!
Tårarna slutade helt enkelt inte rinna...

Dom rinner nu oxå när jag skriver detta.
Och jag VEET, det är inget sorgligt egentligen, men jag är SÅÅÅ känslig för sånt här!

Så fort jag har tänkt på det idag har jag börjat gråta!
Sista dagen!
Helt otroligt!
Hon ska ju va min lilla bäbis för alltid!

Sista hämtningen!
Jag skulle bli tvungen att plocka ur hennes fack och lådor.
Packa ner hennes kläder.
Ta med "Trygghetsboken" hem, den som hon haft där sen dag 1!
Vi skulle säga hej då och vinka och gå ut genom dörren...

Det gick helt enkelt inte!
Jag skulle inte fixa det!

Då kom min räddare i nöden!!!!!
Och jag är SÅÅÅÅ OTROLIGT tacksam!!!

Underbara Helene!!!
TUSEN TACK för att du hämtade Cilia!
Jag hade på riktigt INTE fixat det!

Har inte ens kunnat titta igenom alla teckningar och saker...
Måste vänta nån dag...
Sen kommer det gå bättre!

Ja, så funkar jag när det gäller avsked, inte alls!!!

Kram på er


1 kommentar: