Translate

lördag 16 juni 2012

Trötta familjen

Ja, jag tror vi var i STORT behov av sömn... allihopa!

Casper har sovit hos farmor i natt.
Tjejerna sovit i sitt rum, men vaknade på morgonkvisten och kom in till oss.
Vi slog på barnprogram på tv´n och somnade om, allihopa... vaknar och Magnus tittar på klockan.... 11.30!

Vi hade sovit till 11.30 allihopa!!!
Helt otroligt!
Har varit urseg hela dagen! Inte bra att sova FÖR länge heller ;-)
Men vi behövde det tydligen då ;-)

Här är förresten ett till rea-fynd ;-)
 En tunn, stickad, naturvit tröja med mörkblå stjärnor på.
Så himla skön! I Like it a lot!

Jag och tjejerna åkte ner till gammelfarmor och grattade henne.
Mormor och morfar var där med tårta så vi fikade lite!
Men alltså... jag förstår inte vad det är med barnen så fort vi kommer innanför dörrarna! Dom blir som galningar! Springer runt och skriker och lyssnar inte för fem öre!!!
Helt sjukt!
Dom kanske känner sig instängda när det är en liten lägenhet!?
Tur vi har hus säger jag bara, för lägenhet skulle aldrig funka med våra naturbarn :-)

Gammelfarmor fick ett jättefint halsband som Ciara gjorde i förmiddags i present :-) Hon kommer få en till present på sitt kalas nästa helg ;-)

Jag fick nåt av henne oxå...
Ett par nystickade raggisar :-D
Dom behövs ju verkligen om det här vädret ska fortsätta!
Idag värmer dom verkligen kan jag meddela ;-)

Kram


2 kommentarer: