Translate

tisdag 19 juni 2012

Ryck och 3-veksmagi

Har tänt mitt första 3-veksljus ikväll!

VARFÖR har jag inte gjort det tidigare???

Så vackert

Jag fattar inte att jag inte har förstått grejjen med dessa ljus fören nu!

Nu är jag nog fast...
Doften är Vanilj-Citron, ja, den låter kanske lite mysko, men den luktar sååå gott!!!
Perfekt med stora glasljus, behöver inte "passas", utan kan bara stå där och lukta SÅÅ gott!!!

Jag har även beställt ett till fastän ett "Myggljus" i doften Geranium-citronella, Det kommer att platsa perfekt på altanen i en stormlykta i sommar och skrämma bort alla myggor ;-)

Dagen har varit toppen!
När vi kom hem tittade solen fram. Vi skyndade oss ut och njöt av dom varma strålarna!
Jag och Casper passade på att spela lite vändtia ;-)

Sen hände nåt! Jag satte på lite bra musik och drog på ljudet och ...SVISCH...!!! så hade jag slängt ut mattorna i hallen, plockat ihop, vikt kläder och dammsugit!
Sen lassade jag in barnen och allt skräp under diskhon, i bilen och åkte till ÅVS:en i Fors och slängde skräp.
Vad hände där liksom???

Fler sånna ryck tack!!! Skulle typ behöva göra samma sak i sovrummet!!!

I morgon ska jag handla till helgen.
Vi åker upp några dagar innan de andra. Vi ska NJUUUTA av fjälluften och utsikten och LUGNET!!!
Ska bli SÅÅÅ himla skönt!!!

Tack för idag!

Kram och Gnatt



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar