Translate

måndag 25 juni 2012

Back to reality

Ja nu är vi hemma igen. Tillbaka till verkligheten.

Det är lite märkligt.
Det känns nästan som att tiden stått stilla, men känns ändå som att vi varit borta jätte länge!

Konstig känsla.

Vi har i alla fall haft det SÅÅÅ himla bra!
Gammelfarmor var verkligen så himla nöjd. Att få ha 90-års kalas med just de människor man önskar runt sig. Det är nog ganska få förunnat.

Fullt hus minst sagt...
7 vuxna, 5 barn och 2 hundar i vår lilla stuga.
Men det är så sant som det är sagt... "Finns det hjärterum så finns det stjärterum" ;-)

Ni får vänta på bilder till i morgon när jag hunnit kika igenom alla, det är några om man säger så ;-)

Idag har vi varit lediga.
Bara varit.
Behövs det oxå ibland ;-)

Vi fick finbesök ikväll.
En kompis till Ciara kom och lekte, och hon var SÅ stolt!
Att HON fick ha en kompis hemma!
Det är nog första gången.
Dom lekte SÅ himla bra! Jätte roligt!
Det var definitivt inte sista gången ;-)

Två bilder ska ni iaf få ;-)
"Semesterfynd", jo då, man kan shoppa i "ödemarken" oxå ;-)
Inte för att Idre är nån ödemark, men ni fattar vad jag menar ;-)

Dessa finingar fick följa med oss hem :-)
En ny köksklocka, den liksom skrek efter mig i affären, kunde inte slita blicken från den, så ja... nu hänger den på plats, så fin så ;-)

En sådan här har jag länge tänkt köpa, den tål diskmaskin, frys, ugn och micro. Ja, allt med andra ord :-)
Och rosa så klart ;-)

Nu tackar jag för mig och säger Gnatt!

Kram på er!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar