Translate

söndag 10 juni 2012

Härliga dag

En (som vanligt med dessa besökare) otroligt rolig, intensiv och trevlig dag och kväll.

Lek, fyrhjulingsåkning, bus och skratt övergick till marknadsbesök.

Lite kläder, langos, godis, karusellåkning, ballonger, sockervadd...
Ja, det där vanliga som hör en marknad till ;-)
Men det är DYYRT att gå med tre barn på marknaden kan jag lova... Tur det inte är så ofta ;-)

Casper köpte en hatt! En turkos och svart! Han har haft den på sig sen han köpte den, han älskar den! Men när han skulle åka fyrhjuling blev det problem... hatt+hjälm=funkar inte ;-)

Köpte en sak till mig själv faktiskt, redan i fredags egentligen ;-), en termosmugg :-)
Nu slipper Magnus va rädd att jag ska ta hans ;-)

Eftermiddagen blev det så klart mer lek, och kvällen spenderade vi i Malin & c/o´s stuga.
Grillad kyckling stod på menyn.
Många var vi, 5 vuxna  och 8 barn :-D
Dom lekte SÅ himla bra!!! Var på upptäcksfärd i skogen, lekte kurragömma allt möjligt!

Magnus kom när han slutade jobbet.

Barnen däckade halv elva och jag har fastnat framför Melancholia, Oj vilken konstig film... !

Nej, om jag skulle leta reda på sängen istället....

Kram och Gnatt



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar