Translate

torsdag 7 juni 2012

1:a skolavslutningen!

I kväll var det dags.

Caspers och "våran" första skolavslutning!
Klockan 18 i Malungsfors fina kapell!

Dom är ju helt otroliga våra underbara barn!
Så sjukt duktiga!
Tänk att stå längst fram i en fullsatt kyrka!
Det vet jag väl inte om jag skulle fixa heller...

Det sjöngs och spelades så himla fint!
Supergott fika bjöds det på efteråt oxå!

Jag hade även idag kameran som min livlina ;-)
Naturligtvis kommer det tårar, av stolthet en sån här dag (oxå ;-) ) . Men så funkar jag, och många med mig ;-)

Casper började för övrigt sitt sommarlov med att vricka lilltån... ja, på studsmattan så klart... hm...
Svullen och röd... får se hur den ser ut i morgon...
Hur ska han nu kunna leka med Moa och Texas i helgen ;-)
Jag har en känsla av att det kommer gå över ganska fort ;-)

Det blev en sen kväll, men det var det helt klart värt :-D
Tusen tack till alla duktiga elever och lärare för en toppenkväll :-D




Stolt Casper på sin allra första skolavslutning!!!

Nej, nu ska jag göra som resten av familjen och bädda ner mig.

Kram och Gnatt på er!

 

2 kommentarer:

  1. Meeeeen han är så stor och jag kan inte förstå det. Lilla Beppe. Puss på er!

    SvaraRadera
    Svar
    1. JA!!! Visst är det HELT sjukt!!! Puss & Kram!

      Radera