Translate

söndag 3 juni 2012

Vanlig dag

Ja, för oss en helt vanlig dag.
Lite småtjafs, gråt, skratt, ja ni vet, det gamla vanliga.

För andra en helt ovanlig dag!

Om ni inte redan gett ett bidrag så gör det.
Länk hittar ni i mitt inlägg lite längre ner.

I morgon blir det norra kommundelen för min del.
Utbildningar/ information för våra medarbetare där :-)

Men först jobbet en stund!

Är SÅ virrig känner jag!
Men jag "heter" väl inte "ImseVimeMamma" för ingenting ;-)
Avslutningsfester, utbildningar, personalresor, skolavslutning...
Men det är ju roliga saker... eller ja... ni vet ju hur jag och avslutningar fungerar... INTE så bra...
Får man ha solglasögon i kyrkan en torsdag kl 18... ;-)

Nej då... blir många servettförpackningar ;-)

Kram och Gnatt på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar