Translate

söndag 8 juli 2012

Efterlängtade

Igår rivstartade jag semestern med RIKTIG sovmorgon, eller rättare sagt sovaborthalvadagenutandåligtsamvete kanske man ska kalla det för ;-)Tror den var närmare tolv när jag kom ner... men det var SÅÅ skönt!
Och OJ vad mycket vi fick gjort resten av dagen, plockade, fixade och donade.

Städade lekstugan... igen... som jag sagt att jag ALDRIG mer ska göra... meen... jag vet ju att dom vill leka där, och jag hoppas åter igen att dom ska hålla det, i alla fall LIITE, städat och fint!

"Pippi-städade" köket gjorde jag oxå! Med tvättservetter under fötterna, fastän Magnus köpt ny mopp och allt ;-) Men det blev ju lite roligare så ;-)

Altanen fick sig en omgång av Magnus så nu är den så fin så :-)

Idag kom mycket efterlängtade sommargäster!!!
Nu blir det som vanligt lek och bus från morgon till kväll, dock inte så länge som vi brukar, men lite mer än en vecka får vi ha dom här i alla fall :-D


Eftersom solen inte verkar vilja besöka oss så blev det ett besök hos grannen, där finns det alltid sol ;-)


Nu sover barnen och vi ska nog slötitta på lite film...

Kram på er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar