Translate

måndag 16 juli 2012

Globala uppvärmningen- komsi-komsi...

Åh vad det är roligt med våra Öppethus!!!

Många trevliga människor har tittat in under dagen, en hel del produkter har fått byta ägare och jag hoppas att alla är nöjda med sina köp :-)

Idag fick vi reda på att vi får tillgång till lokalen en dag till så vi kommer att ha öppet även på Onsdag :-D !!!
Samma tid som dom andra dagarna ca 11-18, jag vet, det står 12-17 i annonsen, men som sagt, vi är flexibla och vill att alla ska ha möjlighet att komma förbi :-D

Så! Nu hoppas jag ni gör det! Tittar förbi ;-)

I morgon kommer våra "sommargäster" att åka hem :-( REDAN!!! Men jag förstår dom... inte en gnutta sol, inte en enda dag när vi har kunnat åka och bada, sola, ligga på stranden...
Men det kommer dom få göra nu ;-) Ni kan väl skicka en gnutta sol med airmail eller nåt ;-) Så vi kanske får känna på vattnet här hemma oxå ;-)

Det är hemskt att tänka så, men nu är sommaren faktiskt snart slut! Och den har ju inte ens börjat!!!
Vad händer???
Vart tog den globala uppvärmningen vägen???
Den får gärna visa sig här lite oxå!!!
När temperaturen på kvällarna är ca 7 grader så kan jag inte se något negativt med några extra grader faktiskt!
Dagarna ska vi inte ens prata om!!!

Nej, nog svamlat av mig!

Kram och Gnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar