Translate

onsdag 11 juli 2012

Hur snäll har jag varit?

Idag när jag kom hem låg det två paket på köksbordet. Det var jätte städat och fint och på bordet bredvid stod en vas med blommor plockade i trädgården och två ljus brann så fint!

Det var födelsedagspresenter till mig! I förskott! Gissa om jag blev glad!!! När jag öppnade blev jag ännu gladare :-D en EGEN kamera, bara till mig och ett macro objektiv!
Ni kan ju gissa vad jag kommer göra om dagarna från och med nu ;-)

Jag har oxå uppdaterat telefonen och kan nu inte föra över mina bilder från mobilen till datorn... Hm... I-landsproblem jag vet, men det stör mig... Därför blir det ett mobilinlägg idag, så ni får se mina fina presenter (snälla blunda för mina avskavda naglar) ;-)

Dagen har rullat på. Lek, bus och Fix. Idag var det jag som blev fixad ;-) Fb är allt bra bra ibland.
Igår såg jag att en gammal klasskompis skulle ha extraöppet och skickade och frågade om hon hade tid för mig. Frans och bryn färg och plock, så himla skönt! Sminkar mig helst inte när jag e ledig, men man känner sig mycket piggare, och framför allt SER mycket piggare ut, med lite färg ;-)

Nej, nu är klockan på tok för mycket. Skyller på den här... ;-) SÅÅÅ ROLIGT!!!

TUSEN TUSEN TACK MIN ÄLSKLING!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar