Translate

lördag 21 juli 2012

Jo då, jag lever!

Åååå!!! Vilken SUPERROLIG kväll vi hade igår!

Träffade klasskamrater som jag inte sett på 10-15 (om inte ännu mer!) år!!!
SÅ himla roligt!!!

Vi satt på filtar i ett stort partytält, regnet smattrade på taket, och lyssnade på Andreas, eller Elbis rättare sagt.
Han sjöng och spelade egna låtar, personliga låtar. Jätte duktig är han!
Vi lyssnade, skrattade, pratade och drack.

Sen gick vi ner på "Tältet" träffade mer folk! Vilken konstig känsla det är, men så klart en väldigt BRA känsla, när folk kommer fram och talar om att "Åh! Jag läser din blogg! Du skriver så himla bra!" Va!? Jag? TACK! säger jag bara :-D ! TACK så JÄTTE mycket!!!
Det värmer den här Imsiga Vimsiga mamman kan jag lova!!! Jätte roligt att höra :-D !!!

Efter tältet blev det Tom´s, alltså det är ganska imponerande hur mycket folk man kan hinna med att träffa på en kväll!
SJUKT roligt var det i alla fall!!!

Seeeg får sammanfatta den här dagen ;-)
Men det var HELT klart värt det :-D
På kvällningen åkte vi ner och tittade på crossuppvisning, Redneck Rumble!
Vi sa hejdå till Systeryster och hennes familj, sen åkte vi hem med trötta men nöjda barn.

Nu sover dom sött och här har vi plockat fram chipsskålen och dippen.... ÅÅÅ så gott det ska bli!!!!!!

I morgon kommer Magnus kusin och hennes familj. Dom ska campa över här i husvagn en natt! Träffade dem sist förra sommaren! Ska bli jätte skoj!

Nej, nu ska jag dyka ner i chipsskålen...

Jag har en hög med bilder att gå igenom, men i morgon hoppas jag hinna med det...

Kram på er!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar