Translate

tisdag 10 juli 2012

Fixardag

Idag har det varit en riktig fixardag.

Vi har hjälpt sommargästerna riva och börjat bygga upp deras kök.

Rivandet var dom nästan klara med när vi kom i förmiddags ;-)
Jätte roligt! Sen har det fixats och donats hela dagen.
Vi hann även med att klä om en bänk! Inte illa va!

I morgon fortsätter vi!

En tur upp på Rackartyg resulterade i dessa dekorationer till mina "Kreativ" lyktor


Rosa tygblommor till mina gelebollar och rosa stenar till mina änglavingar ;-)

Nu lyser dom ännu finare än dom gjorde igår ;-)

Har inte riktigt "Tok-gillat" dessa, fören nu! Det är väl för att jag inte vetat hur jag ska dekorera dem, eller vetat... Jag har inte hittat "rätt" dekorationer rättare sagt ;-)

Magnus utmanade ödet med att "ge mig" Ciaras present som kom idag..........
Skulle kunna sitta upp HELA natten för det är SÅÅÅ roligt!!! 
Ett ds3D!!!! Ja, det är verkligen HUR kul som helst!!! Kommer aldrig att bli vuxen tror jag ;-)

"Du ger väl barnen frukost i morgon bitti" sa Magnus innan han gick upp... så för att inte riskera att så blir fallet har jag nu gömt undan det i skafferiet ;-) 

Jag vet även nån som kommer bli SÅÅÅ avundsjuk!!!
Han får önska sig ett i julklapp... Jo, jag vet att det är långt dit, men man ska ha nåt att se fram emot nån gång oxå ;-)
Hur skulle det annars kunna va nåt speciellt med högtider som jul och födelsedagar om man fick allt man ville alla andra dagar?


Nej, nu tackar jag för den här dagen...

Kram och Gnatt på er!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar