Translate

söndag 1 juli 2012

Fäbodmys

Vilken bra dag det blev, trots regn...
Men det är ju faktiskt som dom säger, "Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder"
Så... vi trotsade vädret och åkte till Arvselen...
SÅ himla mysigt!!!
Att mötas av en "Varning för troll" skylt var ju inte så LITE spännande ;-)

Den här krabaten fick mycket uppmärksamhet kan jag lova. Helt orädd och SÅ underbart söt!!! Det fanns 3 till också ;-) Lika små och lika söta ;-)


 Jag hittade lite smått och gott jag med :-)

Älskar när dom säljer hemgjorda produkter så här!
Barnen fick provsmaka havtornssaften där och dom tyckte den var supergod :-)

Det var INTE sista gången vi åkte dit kan jag lova!

Nähä, jobb i morgon, dax att bädda ner sig... Sängen ser ut som ett slagfält, och det är inte mitt och Magnus fel ;-) Barnen har lekt studsmatta...
Lika bra att bädda rent när allt ändå måste bäddas...

Magnus jobbade sin sista dag idag, så nu har han semester... Skönt för honom ;-)

Kram och Gnatt på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar