Translate

torsdag 12 juli 2012

Dagen idag

Har man rubriktorka så har man ;-)

Har egentligen inget riktigt vettigt att komma med.
Mer än att jag hade INTE tänkt va uppe till halv tre i natt... även om jag skulle kunna ;-)

Har plockat kläder från sovrumsgolvet idag... och tumlat!!! Oooo vad jag e glad att tumlaren har en funktion som tar bort hund/katthår!!! Två gånger fick jag köra dom... nu tvättas dom sen ska dom tumlas igen!
Hur dom hamnade på golvet... tja... ni vet... äh... dom bara tycks hamna där!

Lite mer bilder från dagen ;-) Och ja... dom e så klart tagna med min nya fina :-D

Mina änglar
Min gröna ängel, som jag gjort, står alltid bredvid Oscar på öppna spisen.

Cilia-busfrö leker tittut, lortig och snorig, precis som det ska va ;-)

En stolt, rakryggad Ciara är ute och går med Mario.

Ett till busfrö, Casper ;-)

Fina Moa har varit här hela dagen :-D Vilken lycka!!!
Ciara följde med henne och sover hos henne i natt :-)

Kanske lite tråkigt med blommor, men dom gör sig ju SÅ bra på bild ;-)

En till ängel som jag har gjort ;-)

I morgon fyller någon år ;-) Då ska naturligtvis kameran få följa med ;-)

Nej, nu tackar jag för idag!

Kram och Gnatt på er!


2 kommentarer:

  1. Ja, lilla Oskar. Det var en händelse som nog oxå fick hela vår lilla ort att stanna upp en stund. Det känns inte som det är så länge sen, men han skulle ju ha varit vuxen vid det här laget. Lika gammal som Camilla om jag inte minns fel. I vilket fall som helst så är både kort och ängel eller snarare änglarna himla fina.

    Kan tala om att jag för den delen njuter av en väldoftande tekanna, som nyss entrade vårt hem. Lyx i vardagen. Tack för det :)

    Kram på dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :-D !!!
      Ja, det är helt otroligt vad tiden går fort! Och som du säger, det känns inte alls som att det var så länge sen!
      Det kan nog stämma att dom var lika gamla :-) Dom säger att om små barn dör så "växer dom med" alltså, dom är inte samma ålder för alltid, utan dom "fyller oxå år" :-) Så vem vet, dom kanske har "hittat" varandra ;-)
      Vad roligt att du fått den! Och att du gillade den :-D
      Ja, man behöver lite lyx!!! Det är vi värda eller hur ;-)
      Kram

      Radera