Translate

torsdag 5 juli 2012

Ödlor och ljus

Vilken underbart fin dag!!!
Satt ute på altanen så länge jag bara kunde!!! Bara för att liksom!
Man får passa på ;-)
Jag tände flera av "våra", alltså PL's, "myggljus" citrusblomma citronella och alltså jag är SÅ imponerad! Vi har inte kunnat va ute ALLS på kvällarna utan att vi blivit totalt uppätna, men inte en mygga, inte ett knott störde mig där ute! Helt otroligt!

Tidigare i kväll kom Ciara och ropade "kom och titta vad Chili har fångat"... En ödla! Hon är en riktig storjägare ;-) här om dagen låg hon på gräsmattan med en mus och en fågel framför sig!
Ödlorna får hon dock gärna lämna ifred ;-)

Nu har jag bäddat ner mig med tjejerna.
Cilia lever rövare som vanligt, Ciara sussar sött. Casper sover hos farmor :-)

I morgon är det sista dagen, sen väntar en välbehövlig, efterlängtad 4 veckors semester!

Kram och Gnatt på er!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar