Translate

söndag 29 juli 2012

Tick Tack... Tick Tack...

Måste klockan gå SÅÅÅ fort!!!!!

Speciellt när barnen har somnat!
Förstår inte det där!
Hur kan det vara så???

Nu är klockan redan över elva!

För att inte riskera att fastna, som jag gjorde igår..., så tror jag att jag gör som övriga familjen och bäddar ner mig.
Ja, det vill säga Magnus och tjejerna då... Casper sover hos farmor för andra natten i rad. Han har semester ;-)

Jag och Ciara tog oss lite "egentid" idag och åkte till Perjos och badade med Helene och barnen!

Hon njöt verkligen av att få ha mig för sig själv, ja och jag av att få ha henne själv :-), hon kröp upp i knät på filten och ville mysa, bara satt där en stund, inget tjat, hon vet att jag ser henne...
Tänk vilken skillnad mot om dom är alla tre... då ekar det mamma... mamma.... mamma titta här.... mamma titta vad jag gör.... mamma..... mamma titta vad jag kan... mamma.... MAMMA..... MAMMA!!!!!

Ååå *suck* får ont i huvet bara jag tänker på det!

Jaja... i morgon börjar Magnus jobba igen och jag och barnen åker till Borlänge till Systeryster och hennes familj ett par dagar. Ska bli riktigt skönt att komma hemifrån lite.
Det behövs inte så mycket, man är liksom inte så kräsen ;-)

Kram och Gnatt på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar