Translate

tisdag 24 juli 2012

Helgen...

Här kommer en samling bilder från helgen.

Och vet ni, jag är en så elak mamma att jag var inte ner och åkte karusell med barnen EN ENDA gång på hela förra veckan...
Men vet ni nåt mer, jag tror inte ens dom visste att det var karuseller där, för dom frågade inte efter det en enda gång ;-)
Varför ska jag skapa ett begär och en önskan om nåt som dom inte har en aning om!?!?

Ja, lite bilder var det ja ;-)

Torsdag kväll... Systeryster m familj kommer upp. Mamma, pappa och Lisas svärföräldrar ska på Parken.
Vi sitter och myser på deras altan :-)
Mamma till vänster och Systerysters svärmor till höger :-)

Systerysters svärfar längst bak och pappa längst fram :-)
 En jätte mysig kväll, och det GICK faktiskt att sitta ute ;-)

Fredag

 Pojkarna har uppvisning och tar entré. 10 eller 20 kronor kostade det, det fick man välja själv :-D Dom e roliga dom. Men dom fick allt in lite pengar ;-) Smarta killar!

Alla busfrön. Lortiga, kladdiga, glada :-D
Casper

Ciara

Texas

Hampus och Cilia

Em bild från lördagens uppvisning

Tänder ljus.

Efter vårt öppethus blev jag så där EXTRA sugen att tända MASSOR med ljus!
Ja, och vad ska man i det här rusket för den delen!
Känns som oktober ute! Helt sjukt! Fick vi ingen sommar eller vad hände??? 
Mina fjärilar har fått sällskap av min fina nyckel och änglavingar på en liten bricka :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar